Татјана СТОЈКОВИЋ професор разредне наставе Рођена 1. новембра 1970. године у Пожаревцу. ОБРАЗОВАЊЕ Завршила Педагошку академију за образовање наставника разредне наставе у Београду 1991.године. У Београду на Учитељском факултету 2003. године дипломирала и добила звање професор разредне наставе. РАДНО ИСКУСТВО Од 1. фебруара 1993. године, ради у ОШ „Доситеј Обрадовић“ у Пожаревцу. ОСТАЛА ЗАДУЖЕЊА Инструктори, ритмика, члан тима за самоевалуацију, координатор квиза Тајне обичних ствари 2006. ДИПЛОМЕ И НАГРАДЕ Највећи успеси су јој позитивни успеси који постижу ученици, када пређу из разредне на предметну наставу у основној и средњој школи, а такође и они које постижу на факултетима. Повеља КПЗ Пожаревац 2012. године
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ „Буквар дечјих права“ „Активна настава“ I и II ниво „Грађанско васпитање“ I ниво „ Модуларни програм перманентне рачунарске обуке“ „Јачање подршке децентрализације школе“ „Активности одељенских заједница у ванредним ситуацијама“ Сва три нивоа за нови школски програм „Рад у одељењу по комплексном поступку” „Подршка у вођењу дневника евиденције образовно-васпитног рада и примени описног оцењивања у првом разреду основне школе“ Семинари и трибине одржаване на ЗИМСКИМ СУСРЕТИМА УЧИТЕЉА Семинари организовани од стране Клуба младих математичара АРХИМЕДЕС „Од играчке до рачунара” „Руке у тесту”, Винча 2004. Самоевалуација Сабор учитеља у Великом Градишту и Голупцу. Тема: Народна традиција- Рад са билингвалним дететом 2006. -Школа за све- инклузивно образовање, Пожаревац 2007. -Подршка унапређивању образовно васпитног рада и осавремењивању методологије рада у млађим разредима основне школе, Пожаревац, 2009. -Подршка у унапређивању васпитно-образовног рада и осавремењивању методологије рада у основној школи, 2011. -Унапређење наставне праксе кроз размену професионалних искустава,на 26. Сабору учитеља Србије, 2012. -Уџбеник- подршка за стицање квалитетних постигнућа ученика, Пожаревац 2012. -Присуствовање стручној трибини Здрав живот- "Одговорно живљење" у Пожаревцу, 2012. -Квалитетна инклузивна пракса за децу са оштећењем слуха- базична обука 2013. -Стручна трибина "Здрави стилови живота" 2014. -Интерактивним методама кроз наставу до оцене која мотивише 2014. -Јачање професионалних компетенција професионалних радника 2014. -Савремени приступ планирању у настави - Иновативне методе, облици рада и наставна средства-НТЦ систем учења, 2014. -НТЦ систем учења-развој креативног и функционалног размишљања и ефикасног учења у Пожаревцу 2014.
|